niedziela, 3 stycznia 2010

Odprawa w Pradze Czech Airlines


Czech Airlines wprowadza oprawę dla pasażerów odlatujących z lotniska Ruzyně. Będą mogli to zrobić dzięki samoobsługowym kiosko, które zostały wprowadzone do eksploatacji we współpracy z Prague Airport i SITA. S3-kioski te po raz pierwszy zostały zainstalowane na lotniskach w Pradze, Stuttgarcie i Budapeszcie.
Na Lotnisko 9 samoobsługowych kioski będą dostępne w Terminalu 1 dla pasażerów Czech Airlines i niektórych innych linii lotniczych, a 16 w Terminalu 2. Ich uruchomienie jest częścią Czech Airlines e-Check-in projektu.
Korzystanie z samoobsługowej odprawy w kioskach jest łatwa i szybka. Wszyscy pasażerowie regularnych lotów obsługiwanych przez Czech Airlines.
Warunkiem odprawy jest bilet elektroniczny i dokument podróżującego. Najprostszą metodą sprawdzenia jest w ręcznie wprowadzanych trzynastu do czternastu-cyfrowy kod elektronicznego biletu. Pasażer musi jedynie wybrać numer jego miejsca i wydrukować kartę pokładową i plan podróży, w razie potrzeby. Jeśli nie ma żadnego bagażu, może iść bezpośrednio do bramy jego wyjazd i sprawdzić paszportu, bez zbędnych czekań.
Cały proces trwa zwykle mniej niż minutę. Na odprawie z bagażem, specjalne tzw. drop-off liczniki są dostępne, do którego pasażer został wystosowany przez sam kiosk, a także charakterystyczne oznakowania nawigacji w obu terminali.
Pasażer może następnie zmienić numer miejsca, nawet kiedy już została sprawdzona, może to zrobić poprzez skanowanie tzw kodu kreskowego jego karty pokładowej. Po dokonaniu zmian, sam drukuje nową kartę pokładową. Pasażerowie, którzy sprawdzili, w domu za pośrednictwem Internetu mogą zrobić to samo.
Pasażerowie linii lotniczych Czech Airlines mogą wybrać jeden z trzech sposobów, aby sprawdzić w ich lot w Pradze: na lotnisku, w biurze lub w mieszkaniu za pośrednictwem strony internetowej Czech Airlines.

Brak komentarzy: