poniedziałek, 24 listopada 2008

Tanie wczasy we Francji

Zanim zarezerwujesz swój pobyt w Paryżu warto poszukać w sieci serwisów internetowych oferujących możliwość porównania i rezerwacji przelotu i noclegu.
Zaplanowałem swój pobyt w Paryżu na 27 dni. Przelot na trasie (Warszawa – Paryz-Orly) zarezerwowałem z Norwegian koszt to o ile pamiętam to koło 600zł. Rezerwację zrobiłem w serwisie www.lotnicze-bilety.pl ponieważ mam tam możliwość wyboru najtańszej linii lotniczej i dokonania płatności za rezerwację przelewem bankowym.
„Oczywista oczywistość” to to, że baza noclegowa Paryża obejmuje zarówno luksusowe hotele, jak i skromniejsze noclegownie, jednak by z nich skorzystać, koniecznie trzeba zadbać o wcześniejszą rezerwację już jesienią.

Apartamenty to na dłuższy okres rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale i opłacalne: po pierwsze, ma się coś w rodzaju swojego prywatnego adresu, a po drugie, standard wyposażenia jest bardzo wysoki. Obsługa przychodzi codziennie, a pokoje są wygodne i przestronne, łazienki nowoczesne i utrzymane w idealnej czystości, kuchnie wyposażone we wszystkie akcesoria niezbędne do samodzielnego żywienia się. To rozwiązanie najbardziej mi odpowiada zapewnia mi dużą dozę prywatności.

Poszukiwanie apartamentu ułatwiła mi strona internetowa Apartamenty.

Wyszukiwarka w tym serwisie przeszukuje aż 30 systemów rezerwacyjnych i podaje wyniki z najlepszymi możliwymi do uzyskania cenami. Jednak mnie interesował apartament w max odległości do 5 km od miejsca w którym będę chodził na kurs. Wytypowałem apartament Appart'city Cap Affaires Paris w rewelacyjnej cenie 5 tys za 27dni (rezerwując w sezonie zapłaciłbym aż 11tys).

Dzięki wcześniejszej rezerwacji zaoszczędziłem myślę około 7 tys., które chętnie przeznaczę na lepsze poznanie samego Paryża i na uprzyjemnienie sobie pobytu.

Zatem powiem, Au revoir i resztę napisze po powrocie !!

Brak komentarzy: